top of page

MOJA POZITIVNA PRIČA: Studiranje i motivacija

Heello dragi moji čitaoci!

U nastavku vam donosim kratki intervju sa mojom kolegicom Dželilom. Vjerujem da će ova pozitivna priča biti posebno zanimljiva studentima, ali i svima vama koji planirate krenuti putem studiranja.






Selam alejkum, ja sam Dželila Silajđija. Imam 21 godinu i studiram na Islamskom pedagoškom fakultetu u Zenici.


Odlučila sam studirati dva studijska odsjeka i to Socijalnu pedagogiju i Islamsku vjeronauku.






S obzirom na tvoje fakultetske obaveze, kako se organizuješ u svemu?


Na samom početku studija mi je bio problem organizirati vrijeme. Nekako sam išla u krajnosti, ili samo učenje ili samo izlasci. Međutim, vremenom sam našla mjeru i u tome. Što se tiče same organizacije, najvažnije je organizirati se odmah! Pod tim mislim da odmah u prvoj sedmici kada saznamo semestralne zadatke, odmah napravimo plan kad ćemo realizirati iste. Jer upravo ovih dana svjedočim ogroman stres kod studenata jer nisi poslali seminarski, nisu prezentovali prezentaciju i tako dalje. Zato topla preporuka je neki rokovnik, sveska, nebitno, u kojem ćete bilježiti svoje obaveze i iste kada završite štrihirajte ih jer to povećava motivaciju, a kao nagradu za odrađene zadatke, počastite se izlaskom ili kupnjom poklona SEBI. Jer trebate biti ponosni na svaki svoj uspjeh.



Šta te motiviše da ideš naprijed i ne odustaješ?


Postoje razni izvori motivacije kod mene, ali jedan od najjačih izvora su dešavanja u našoj domovini. Svakodnevno slušamo kako želimo promjene, želimo da nam bude bolje... ZA BOLJE SE MORA BITI BOLJI. I koliko god da smo dobri u bilo kojoj ulozi (učenik, student, nastavnik, roditelj...) jedna stvar je sigurna, a to je da možemo biti bolji. Svaka promjena kreće od pojedinca i ukoliko svaki pojedinac bude bolji, nama će biti mnogo bolje u našoj dragoj domovini.


Pozitivna misao kojom se vodiš kroz proces studiranja?

Pozitivna misao kojom se vodim je:

" Ko je savijen nad knjigom, taj uspravno hoda."



Gdje se vidiš za 5 godina?

Za pet godina se vidim u poziciji gdje ću raditi sa mladim ljudima i skupa s njima svjedočiti reformi koja se dešava u našem društvu, konkretno mislim na reformu školstva, a svakako da će se desiti i druge reforme ukoliko se mi kao zajednica okrenemo ka dobru.



Šta ti pomaže da vratiš energiju kada se osjećaš iscrpljeno?

Ovdje opet moram spomenuti "planer" od maloprije. Dakle, kada bilježite sve svoje male pobjede (odradili ste prezentaciju, napisali esej, seminarski...), kada se vratite na taj dio, automatski vam se javlja želja da završite i ostale obaveze i da, kako mi to u Bosni kažemo, budete rahat 😄



BiH ili odlazak van granica nakon studiranja? Zašto?

Definitivno BiH! Jer je ovo naša kuća, u koju mi ulažemo sve svoje talente i kapacitete koje imamo. Svjesni smo prirodnih bogatstava i ljepota ove zemlje. Mi smo također bogatstvo naše domovine, zbog toga ćemo mijenjati trend odlaska iz naše kuće i raditi na tome da se naše znanje i sposobnosti ostvaruju ovdje, a ne negdje u tuđoj zemlji.



Tvoja poruka mlađoj verziju sebe?

Radi ono što ti voliš, a ne ono što će impresionirati druge ljude.



Tvoja tri izvora inspiracije?

Izvori inspiracije: vjera, knjige (ne samo sam vjerskom tematikom i molim vas, čitajte sve što imate priliku, jer tako rastemo i stičemo nova iskustva) i inspiracija su mi moji roditelji koji su ujedno i glavni krivci za sve moje uspjehe 🤗


Tvoja poruka studentima koji teško pronalaze motivaciju za učenje?

Svakome se desi da izgubi motivaciju i to je prirodna stvar. Ukoliko vidite da ništa nećete odraditi kvalitetno taj dan, onda taj dan nemojte ništa ni raditi. Jednostavno, uzmite odmor od svih i od sebe. Nekome pomaže samoća, nekome priroda, okej, taj dan se odmorite. Ali, na kraju tog dana (jer ste se odmorili i refreshirali) napravite mini plan i krenite. Jer jedini ometajući faktor vas ste vi. Zato, fokusirajte se na cilj i budite ponosni na svaku malu pobjedu do cilja.

Komentáře


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page