top of page

Mini intervju: Upoznajmo Mirelu Bošnjak


Hello!

Danas se upoznajemo sa dragom Mirelom, mnogima na instagramu poznatom kao @justcakelady. Uživajte čitajući nekoliko redova posvećenih ovoj divnoj ženi.





Ja sam Mirela Bošnjak. Supruga i majka dvoje djece.

Vlasnica brenda “M luxury cakes”. Dizajner sam i distributer luksuznih fondan torti.




Šta je to ''drugačije'' što ti možeš ponuditi svijetu?

Svako biće, stvoreno je kao posebno i jedinstveno. Ono što mislim da je svojstveno meni jeste primjećivanje detalja. Posvećenost i ljubav . Kvalitet umjesto kvantiteta.



Šta ti je pomoglo da shvatiš čime želiš da se baviš?


Praviti dekorativne torte došlo mi je spontano. Ni sanjala nisam da bi dekor torti mogao biti ozbiljno plaćen posao. Zaista vjerujem da se uz trud, rad, posvećenost sve može naučiti i savladati , ma koliko to u našim očima izgledalo nemoguće. Ovaj posao je samo jedna od stepenica mojih intersovanja, tako da svakako nije jedini posao u kojem želim napredovati i rasti.





Koja je to pozitivna misao kojom se vodiš kroz život?

‘’Odustani od kapi, postani okean.’’

-Rumi


Koju bi poruku poslala mlađoj verziji sebe?

Poruka koju bih poslala mlađoj verziji sebe je:

''Sanjaj, ostvari i nikada ne zaboraviti biti sretna!''


Šta ti pomaže da vratiš energiju u danima kada se osjećaš iscrpljeno?

Moja pokretačka snaga u poslu i lijek za svako stanje jeste-vjera. Razgovor sa Gospodarom svaki dan, učenje Kur’ana, zikr - moja su energija za svaki dan.


Tvoja tri izvora inspiracije.

Neko sam ko ne voli ograničavanje u kreativnom smislu, posebno kada je inspiracija u pitanju. Svaki detalj mi može poslužiti kao inspiracija. Trenutak, stvar, sitnica, sve ima svoju ljepotu. Volim to što lijepo i posebno mogu pronaći u svemu.

Svaka torta koja sam uradila ima taj djelić mene, zato mi je svaka posebna i unikatna na svoj način.


Tvoja poruka čitaocima.

Imati cilj, marljivo raditi, ne gubiti fokus i vjerovati. Ne dozvolite nikad i nikom da vas uvjeri da nešto ne možete. Možeš i vrijediš. Jedinstveni ste samim postojanjem, tragajte za svojim sposobnostima bez karte za odustajanje. Svaki dan u kojem se probudite zdravi je sretan dan. Nova prilika da izgradite bolju verziju sebe ili da krenete ispočetka, raditi ono što volite i ono u čemu ste najbolji.


Commentaires


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page