top of page

MOJA POZITIVNA PRIČA: Merjem El Haj Ahmad - kao proizvodni inžinjer u BMW-om centru.


Hello!

U nastavku vam donosim kratki intervju sa divnom Merjem, koja rušeći predrasude vezane za hidžab radi kao inžinjer u BMW-om centru za istraživanje i razvoj u Minhenu. Vjerujem da ćete uživati čitajući.





Zovem se Merjem El Haj Ahmad, imam 24 godine. Po struci sam proizvodni inžinjer. Prije tri godine sam se sa mužem doselila u Minhen u traganju za naukom i poslom, gdje zapravo i počinje jedna pozitivna priča.




S obzirom da sam već čitala tvoju kratku priču o BMW-om centru za istraživanje i razvoj, ali vjerujem da neki nisu pa bih te zamolila da čitaocima ukratko kažeš o čemu se zapravo radi?


Sjedište BMW-a se nalazi u Minhenu, gdje je i njegov centar za istraživanje i razvoj novih vozila. Također postoji i mnogo firmi koje su direktno vezane za BMW. Dok sam išla na kurs njemačkog jezika, radila sam 4 sata u administraciji jedne takve firme, kako bih bolje savladala jezik. Nakon veoma kratkog perioda mog prilagođavanja, dobijam inžinjerski posao u odjelu upravljanja kvalitetom. U početku su projekti na kojima sam radila bili jednostavniji, gdje sam bila zadužena za BMW-ove komponente kao što su unutrašnje osvjetljenje auta, dok sada radim na dosta kompleksnijim projektima, kao što su volan i upravljačke jedinice, koje predstavljaju ''mozak'' automobila.


Ukratko, moji zadaci su provođenje i praćenje različitih statističkih analiza, na osnovu kojih se detektuju greške u radu komponenti kod novih modela automobila. Onda sa BMW-ovim timovima stručnjaka pratim rješavanje problema.

Kroz ovaj posao, učim od ljudi koji su eksperti iz raznih oblasti, upoznajem moderne tehnologije i ponekad se svakodnevno susrećem sa ne tako jednostavnim radnim izazovima. Sve nabrojano znači izlazak daleko iz zone komfora, ali zaista vrijedi :)



Koja su tvoja 3 izvora inspiracije?


Na prvom mjestu je vjera, koja predstavlja moju životnu vodilju i vječna mi je inspiracija za napredak u svakom segmentu.


Zatim moj muž, koji je moja najveća podrška i uz kojeg mnogo učim. Oboje smo iste struke, pa rado dijelimo ideje i saznanja o poslu. Po mom mišljenju, on je najbolji primjer kako se muškost ne umanjuje ženinim razvojem i njenim napuštanjem kućne sigurnosti i toplote u potrazi za znanjem i napretkom.


Na trećem mjestu rekla bih da inspiraciju nalazim u spoznaji da vrijeme brzo prolazi, što me motiviše u smislu da bih ga trebala korisno upotrijebiti.



Koja je to pozitivna misao kojom se vodiš kroz svoj rad?


Iako je početak bio težak i stresan, svijest o tome da se prilika za radom koju imam ne pruža svakome, a meni je pružena, odlučila sam da je trebam maksimalno pozitivno iskoristiti.



Kakvo je tvoje iskustvo sa kolegama, da li je njima neobično vidjeti pokrivenu ženu na takvom radnom mjestu?


Sasvim je uredu da ljudi koji nemaju mnogo doticaja sa islamom imaju mnogo pitanja. Susretom sa kolegama, primjećujem da im je hidžab zanimljiv, prilaze radoznalo, ali stidljivo sa ponekim pitanjem i u konačnici bih rekla da imam samo pozitivna iskustva. Naravno, napominjem da se krećem uglavnom u krugovima edukovanih ljudi, pa i ne očekujem negativne komentare i nekorektno ponašanje.



Koju bi poruku poslala mlađoj verziji sebe?


Nikad se nećeš osjećati spremnom, pa što prije prihvati prilike koje se nude i rasti zajedno sa njima.



Šta ti je pomoglo da shvatiš čime želiš da se baviš?


Završila sam Srednju medicinsku školu i shvatila da to nije smjer u kojem se želim školovati i pronaći svoj posao iz snova.



Tvoja poruka čitaocima.


Učenje ne prestaje kada dobijete diplomu u ruke. To je cjeloživotno putovanje, pa se na tom putu okružite pozitivnim ljudima.

1 Comment


siniklamija
Jan 21, 2022

Svaka čast za moj Mer.

Like

Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page