top of page

MOJA POZITIVNA PRIČA: Fatima Mušinović



U nastavku vam donosim kratki intervju sa dragom Fatimom. Sigurna sam da ćete uživati čitajući i da ćete kroz njene odgovore pronaći motivaciju za sebe.




Moje ime je Fatima Mušinović, majka, supruga i kćerka prije svega, a zatim diplomirani socijalni pedagog i voditelj tima od preko 300 ljudi unutar poslovanja kojim se bavim. Fokus mog javnog djelovanja u posljednje dvije godine jeste na osnaživanju pojedinaca, prvenstveno žena, u pogledu ličnog razvoja sa akcentom na samoodgoj i samoobračun, kao polazište za sve promjene u nama i u društvu oko nas.



Šta je to drugačije što ti možeš ponuditi svijetu?

Nisam sigurna da li svijetu mogu ponuditi nešto drugačije, ali sam sigurna da želim da ponudim ono najbolje od sebe budeći dobro unutar vlastitih i tuđih svjetova. Ako bih morala izdvojiti nešto, onda bi to bilo da u moru negativnosti, obmanjivanja i prebacivanja odgovornosti na druge, možda je različitost mog javnog djelovanja u akcentiranju vlastitih promjena i vlastite odgovornosti na svim nivoima življenja.



Šta ti je pomoglo da shvatiš čime želiš da se baviš?

Ja nemam spektakularan momenat prosvjetljenja nakon koga sam shvatila šta je to što me ispunjava i što želim da budem. Ono što imam jeste spoznaja da je ovo što sam danas, zapravo samo rezultat puta kojim me Uzvišeni vodio. Moje želje i stremljenja kao djevojčice, djevojke i danas se uveliko razlikuju, a mijenjale su se spoznavanjem novih stvari, učenjem, i najviše ličnim razvojem i vjerujem da će se mijenjati i u godinama ispred mene. Ja sam po prirodi introvert (teška kategorija), sanjar, entuzijasta, izuzetno tvrdoglava, ambiciozna sam i multitasker – i trebale su mi godine da prihvatim sve unutar sebe, pogotovo što sam kao takva, vrlo često bila neshvaćena, odbačena i preambiciozna u očima drugih. A s druge strane, u emotivnim borbama za prihvatanjem, bježala sam od sebe pokušavajući biti oblikovana po (tada) društveno prihvatljivim okvirima. Padovi koji su uslijedili u tom procesu i proces prihvatanja sebe, ovaj put bih izdvojila kao glavne karike na putu svijesti o tome šta želim, kakva želim i kojim putem želim da idem dalje u životu.



Koja je to pozitivna misao kojom se vodiš kroz život?

„Trudite se, Allah će vaš trud vidjeti...“ – je rečenica i princip koji me vodio od malih koraka, i vodi i dan danas, samo što danas ovo razumijevam na potpuno drugačiji način. Nekada mi je ovaj dio ajeta bio utjeha i bijeg od odbacivanja i neshvatanja; danas mi je motivacija na ličnom nivou bez obzira na mišljenja ili reakcije okoline (sve dok znam da sam na Putu dobra). Danas mi je motivacija za ispunjenje svrhe koja je mnogo dublja i koja seže daleko više od samo dunjalučkih interesa.



Koju bi poruku poslala mlađoj verziji sebe?

Mnogo toga je što bih rekla mlađoj verziji sebe, iako znam da mlađa verzija mene to ne bi shvatila ozbiljno. Jedna od poruka jeste: „Tvoja vrijednost je u tebi, a ne u zadovoljavanju prohtijeva i potreba drugih!“



Šta ti pomaže da vratiš energiju u danima kada se osjećaš iscrpljeno?

Kur'an definitivno. Dani iscrpljenosti (u mom slučaju) su obično dani u kojima je moja duša gladna, a najbolja hrana za nju je mir koji donose spoznaje u razmišljanju o Stvoritelju.



Tvoja tri izvora motivacije?

  1. Vjera

  2. Roditelji i porodica

  3. Koncept dobročinstva



Tvoja poruka čitaocima?

Istražujte, preispitujte i težite tome da napravite jasne principe življenja kao granice vlastitog života, ali i kao granice djelovanja drugih unutar vaših života. Čovjek bez jasnih principa je povodljiv, nesretan i nezadovoljan čovjek. Upoznajte sebe dobro, prihvatite to što jeste kao dar i resurs za velike stvari, jer ovaj svijet i ovaj život samo je resurs za mnogo veće stvari. Od resursa koje imate, napravite ono najbolje što možete (u svim sferama) – to je život vrijedan življenja.



Uz duboko poštovanje prema čitaocima,

Fatima Mušinović



Comments


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page