top of page

Moja pozitivna priča



Ovom prilikom želim najaviti novu rubriku na mom blogu, a to je rubrika ''Moja pozitivna priča'', gdje ćemo se upoznati sa nekoliko divnih osoba koje vam mogu poslužiti kao inspiracija.


U nastavku imate priliku pročitati kratki intervju sa divnom Elmedinom,

koja se krije iza profila @moja.e_ucionica. Sigurna sam da ćete uživati, a ukoliko volite jezike obavezno pogledajte njen instagram profil.






Selam alejkum. Ja sam Elmedina Hodžić, profesorica stranih jezika i projekt menadžerica koja u slobodno vrijeme voli čitati knjige, trčati ili šetati u prirodi i baviti se različitim dizajnima. Na instagramu vodim profil Moja e-učionica preko kojeg nudim različite kurseve, edukacije i webinare.






Šta je to „drugačije“ što ti možeš ponuditi svijetu?

Podršku u učenju i radu na sebi, zanimljive edukacije i metode za učenje. Proteklu godinu sam se trudila da ljudima na jednom mjestu ponudim drugačije edukacije, webinare, radionice i kurseve jezika i mogu slobodno reći da metode i alate koje koristim ja u online nastavi ne koristi niko još u Bosni i Hercegovini.


Šta ti je pomoglo da shvatiš čime želiš da se baviš?

Mnogo pitanja postavljenih samoj sebi i iskrenih odgovora. Napravila sam listu svih poslova koje mogu raditi i od tih sam izdvojila one u kojima najviše uživam i koje mogu raditi ako treba čak i besplatno. Tako sam došla do zaključka koji su to poslovi kojima se želim baviti, a koji mi prijaju i čine mene boljom osobom i omogućavaju mi da radim na sebi i razvijam se.


Koja je to pozitivna misao kojom se vodiš kroz život?

Da se sve u životu može riješiti i da za sve ima izlaz osim za smrt. To mi je bila vodilja u mnogim teškim situacijama koje sam prevazišla uz Božiju pomoć i zaista sam našla izlaz iz njih.


Koju bi poruku poslala mlađoj verziji sebe?

Više vjeruj svojoj intuiciji, više vjeruj u svoje snove. Ako ti je Bog dao da sanjaš o nečemu, znaj da će ti pomoći i da to ostvariš. Snaga i rješenje su u tebi, samo ih trebaš pronaći. Radi pametnije, imaj više vremena za sebe, puni redovno svoje baterije i shvati da ne možeš pomoći onome ko ne želi da mu se pomogne.


Šta ti pomaže da vratiš energiju u danima kada se osjećaš iscrpljeno?

Pauza od društvenih mreža, učenje Kur'ana, boravak u prirodi, svježi sokovi od voća i povrća, promjena okoline i rutine makar 1 dan. Druženje s najboljim prijateljicama ili sa dragim ljudima koje nemam često priliku vidjeti mi također uvijek podigne raspoloženje.


Tvoja tri izvora inspiracije.

Muhammed a.s. kao vječni uzor i inspiracija, moja rahmetli majka i svaka osoba koja je uspješna u onome što radi, koja se trudi, radi na sebi i koja uspijeva ostvariti svoje ciljeve uprkos (teškim) okolnostima.


Tvoja poruka čitaocima.

Radite na sebi i ne odustajte jer je to cjeloživotni rad i učenje, ali plodovi koje dobijate od toga su nešto najbolje što ćete iskusiti. Razvijajte se, osvijestite svoje talente, iskoristite svoje mogućnosti da život učinite boljim i sebi i drugima. Čak i kada vam je teško, zapamtite da svi prolaze kroz padove i uspjehe, ali da su pobjednici oni koji nauče nešto iz svega toga jer oboje, i uspjeh i pad, nas uče nečemu. I budite disciplinovani, jer disciplinom se najbolje odgajaju i um i tijelo. Šta god želite da uradite ili naučite, ja vam od srca želim istrajnost na tom putu i ostvarenje zacrtanih ciljeva.

Comments


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page