top of page

Planiranje - kako da uspješno isplaniraš i postaviš ciljeve za 2022. godinu?



Sada kada smo sve bliže početku nove godine glavno pitanje jeste kako da se pripremimo, odnosno uspješno isplaniramo i postavimo ciljeve. Naravno, nikada nećemo biti u mogućnosti predvidjeti sve ono što nam nova godina donosi, ali svakako da će nam planiranje pomoći da ostvarimo ono što želimo. U nastavku ti donosim nekoliko koraka koji su meni pomogli da uspješno planiram i postavljam ciljeve.




Planeri i ukrašavanje


U posljednje vrijeme planeri su sve popularniji i sve je veći izbor pri kupovini istih. Međutim, kako da znaš koji je pravi za tebe? Greška koju sam ja pravila jeste da sam kupovala planere u kojim je sadržaj već spreman i na meni je samo da planiram i popunjavam stranice. Za mene ovakav način planiranja nije bio baš uspješan zbog čega je dosta stranica ostalo neiskorišteno s obzirom da su bile predviđene za već određen datum. Nakon ovakvih planera odlučila sam kupiti rokovnik i stranice kreirati po svojoj želji, što je za mene bio super pametan korak. Na početku rokovnika pisala bih kratku poruku sebi za početak nove godine, npr:


''Ova godina će biti divna - ispunjena srećom, voljenim osobama i novim iskustvima. Nadam se da si spremna za sve dobro što dolazi.''


Nakon toga, na novoj stranici pišem velike ciljeve koje želim ostvariti u novoj godini. Ovdje nemojte biti skromni i zapišite zaista sve što želite ostvariti bez obzira koliko vam to izgledalo nemoguće ili pretjerano. Ostale stranice rasporedim na mjesece, pa tako naprimjer na početku svakog mjeseca postavim mini ciljeve koje želim ostvariti u narednom periodu, postavim pitanja na koja želim sebi odgovoriti kako bih se bolje upoznala, svaki dan pišem stvari na kojima sam zahvalna i sl. Ja imam običaj da dan planiram noć prije, dakle ne ispunjavam unaprijed stranice. Dan planiram na način da na početku napišem neku moju pozitivnu misao, zatim stvari koje želim da radim u tom danu i šta želim da uradim za sebe. Meni je bila korisna promjena sa ''TO DO'' na ''Sutra želim da uradim sljedeće...'', na ovaj način osjećam da ja upravljam stvarima koje želim uraditi, a ne da na njih gledam kao obaveze koje mi stvaraju stres.

Ukrašavanje stranica mi je najdraži dio planiranja. Ovo je dio kada moja mašta uređuje sve onako kako poželi. Zapamtite, nije važno da imate set najskupljih markera, sasvim su vam dovoljni najobičniji markeri, olovke u boji ili neke naljepnice, a sve to možete pronaći po super prihvatljivim cijenama. Na Pinterestu imate brojne ideje kako da dizajnirate stranice, a meni su posebno zanimljivi detalji kada su u pitanju mjeseci u godini, za svaki možete pronaći nešto specifično.



Postavljanje ciljeva


Kada je riječ o postavljanju ciljeva kao što sam već rekla ja ih postavljam na godišnjoj i mjesečnoj osnovi. Također, ukoliko imam više obaveza u toku dana onda izdvojim i tri cilja za taj dan. Na tebi je da pronađeš koji ti način najbolje odgovara, ali imaj na umu da ciljeve postavljaš od većih ka manjim. *Naprimjer: godišnji cilj: položiti vozački ispit; mjesečni cilj: položiti ispit; dnevni cilj: napraviti kolač



Vision board


Ove godine sam se odlučila iskušati u kreiranju vision boarda. Suština je da kreirate ''poster'' na koji ćete zalijepiti ili napisati sve ono što vas motiviše i podsjeća na vaše ciljeve. Fotkice možete kružiti iz magazina ili ih pronaći na Pinterestu


Najjednostavnije rečeno vision board je slikovit prikaz vaših ciljeva i trebali biste ga postaviti u vaš radni kutak kako biste se stalno podsjećali čemu težite. U jednom od sljedećih videa na mom kanalu kreirat ću vision board i pokazati vam uređivanje mog planera za 2022. godinu. Vjerujem da će vam ovo biti zabavno i da će vam pružiti dodatnu motivaciju za pripremu plana za narednu godinu.




Prati šta ti odgovara


Bez obzira koliko ti moji savjeti bili korisni uvijek prati svoj osjećaj i ono što ti odgovara. Moji koraci i ideje ti mogu biti korisni da kreiraš svoje vlastite, jer ne mora značiti da će nam isti način planiranja odgovarati. Pripremi sav potrebni materijal i kreni u avanturu pripremanja plana za novu godinu. Prepusti se svojoj mašti i nemoj ograničavati svoju kreativnost.







Nadam se da su ti ovi koraci bili od koristi i da će ti olakšati planiranje.

Ukoliko želiš podijeli ovu objavu sa svojom najboljom drugaricom.


Za sva pitanja i ideje dostupna sam ti na instagram profili @paanjeeta ili na e-mail adresi lamijapanjeta11@gmail.com.

Budi pozitivna, budi promjena. with love, Lamija.

Comments


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page