top of page

Moji omiljeni drogerijski proizvodi u 2021. godini



U nastavku vam donosim nekoliko proizvoda za njegu koje sam koristila u 2021. godini i otkrivam vam koje nastavljam koristiti.
Nadam se da će vam biti od koristi. :)




1. Njega lica



Top 4 proizvoda koja bih izdvojila za njegu lica su:


  • Ziaja - Manuka tree purifying gel za čišćenje lica

  • Freeman maska za lice sa krastavcem i rozom soli

  • Ziaja krema za lice sa arganovim uljem

  • Alverde umivalica.


Što se tiče njege lica ja sam jedna od onih osoba kojima odgovaraju najobičnije kreme, međutim volim koristiti kreme koje imaju gustu strukture i to pred spavanje, jer mi one najljepše nahrane kožu. Ova Ziajina krema je super izbor ukoliko nemate problematičnu kožu lica i ukoliko ste u potrazi za kremom koja će vam nahraniti kožu bez izazivanja iritacija. S obzirom da sam odlučila ujutro lice umivati samo vodom, Ziajin gel za čišćenje lica koristim samo navečer. Ovaj gel je osvježavajućeg mirisa i lice vam nakon korištenja ostaje mekano i nježno. Alverde umivalica je moj favorit već duže vrijeme i fenomenalna je za uklanjanje šminke. Bez obzira da li odabrali miris kamilice ili zelene jabuke i limete, vjerujem da ćete biti prezadovoljni osvježavajuće prirodnim mirisom nakon kojeg ćete zaista osjetiti da je vaše lice čisto. Za kraj, Freeman maska za lice sa krastavcem i rozom soli za mene je najbolja koju sam do sada probala. Inače jaako volim maske za lice i često volim isprobati nešto drugačije, ali ova je na mene ostavila poseban utisak - prije svega traje dugo, predivno očisti lice i što je najvažnije ne izaziva mi iritaciju kože. Nisam sigurna koliko ih ima u ovoj kolekciji, ali ja sam probala i ''plavu'' koja je više kao gel, tekstura mi se nije svidjela i izazivala mi je crvenilo na licu.



2. Njega kose

Dugo vremena sam pokušavala pronaći adekvatne proizvode za njegu kose i konačno mogu reći da sam uspjela! Ova dva Garnier Fructus proizvoda su nešto što ću definitivno nastaviti koristiti. Miris je neodoljiv, kosa nakon korištenja mekana i sjajna + trajanje proizvoda je poprilično dugo, tako da se zaista isplati kupiti ih. Šampon za rast kose by Gloria koristim prilikom svakog pranja kose na način da ga umasiram u tjeme i ostavim nekoliko minuta da djeluje. Moram priznati da dugo nisam osjetila toliko prirodan, a ujedno ugodan miris. Primijetila sam dosta nove baby kose, tako da što se mene tiče ovaj šampon djeluje.



3. Njega tijela

Kada je u pitanju njega tijela prije svega želim izdvojiti ovaj Ziaja set sa mirisom kašmira koji uključuje losion za tijelo i gel za tuširanje + iz ove kolekcije želim izdvojiti i kremu za ruke. S obzirom da nikada do sada nisam 2x kupila isti gel za tuširanje i losion za tijelo, ne mogu reći ni da ovaj hoću, jer se vremenom zasitim mirisa, ali svakako da je vrijedan kupovine i jedva čekam da isprobam druge Ziajine proizvode ovog tipa. Losion za tijelo je srednje gustoće, vrlo lako se raspoređuje po cijelom tijelu i ostavlja kožu nježnom i mirisnom. Ukoliko ste ljubitelj nježnog cvijetnog mirisa onda je ovaj set odličan za vas i obavezno mu pružitie priliku.




Moja dva omiljena dezodoransa su upravo ova dva Baleina sa mirisom kokosa i cvijeća. Ne mogu se odlučiti koji mi je draži, a ono što mi se pored mirisa sviđa jeste činjenica da se tako nježno nanose na kožu (ko ih je koristio zna o čemu govorim) i što je najvažnije ne sadrže aluminium.





4. Makeup

Dva proizivoda koja za kraj želim izdvojiti jesu Maybelline Affinitone Unifying Foundation Cream ( nijansa 14) i Maybelline Lash Sensational maskara. Ja nisam neko ko se šminka previše, posebno ne na svakodnevnoj osnovi. Volim taj tzv. prirodni look i zbog toga biram da šminka bude minimalna. Ovo je maskara za koju ću zauvijek tvrditi da je najbolja ikad - četkica je super praktična, ne ostaje na njoj previše maskare i traje minimalno 2 mjeseca (barem kod mene). Što se tiče pudera ja sam stalno u potrazi za nekim novim i nikako da se odlučim za jedan, ali imam osjećaj da će to biti ovaj od Maybellina. Ono što je meni najvažnije kod pudera jeste da ne izaziva osip na koži i da izjednači ten lica, a ovaj mi se pokazao kao takav.



To bi bilo to što se tiče mojih omiljenih drogerijskih proizvoda u 2021., a koji se većinom odnose na njegu cijelog tijela. Nadam se da vam je ova objava bila korisna i da ste pronašle nešto što ćete možda i testirati. Ukoliko ste koristile nešto od ovih proizvoda ili želite podijeliti svoje preporuke pišite mi na instagram @paanjeeta, pa ću da ih podijelim na story. <3


with love, Lamija.

Comments


Neka objave dođu do tebe:

Hvala na pretplati!

  • Instagram
bottom of page